lördag 18 januari 2020

Barn och änglar och GUD



Jag skrev om barn och demoner i mitt förra inlägg.

Att barn som vet om att de finns en god och en ond sida har en grundläggande kunskap i den andliga.
Detta behöver vi ha för att vi ska kunna börja lära oss vem denne är skapad till att vara på jorden.

Utan den kunskapen, förstår den inte att skilja på rätt o fel, gott o ont.
Utan tror och tar del av allt, precis som världens människor och barn gör.

Det barnet kan inte förstå att göra rätt val och veta varför den ska göra det.

Barn kan vara mer känsliga att känna av saker,
jag vet om en kvinna som började som en bebis, och liten alltid att gråta när de fanns något i atmosfären som inte var bra.
Ett barn som är öppet för att känna i andevärlden, känner inte bara när de är nå konstigt, på ett dåligt sätt utan denne kan även känna när det är något speciellt, som Guds änglar och frid på en plats,
denne kan och behöver lära sig att sätta ett namn, en benämning på de olika atmosfärer
för att veta vad det är den känner av och hur den ska tolka det.

Barn som inte är känsliga, på samma sätt, kan ha sätt Yeshua (Jesus riktiga namn) och änglar.
De kan ha hört något tala till dem, eller varit med om något annat övernaturligt.

Många gånger använder Gud våra barns munnar till att förmedla hälsningar från GUD.

Jag hörde fienden tala första gången när jag var kring 8 år gammal.
Jag förstod som barn inte först att det var fienden, i sekunden som den tanken kom till mig.
Den uppmanade mig till att vara olydig mot mamma, och sa att det värsta som kan hända är att du får en konsekvens.

Jag avskydde konsekvensen som mamma gav, så jag ville absolut inte lyda den rösten.

Men jag hörde även några gånger GUD tala på ett sätt som gjorde att jag visste att det var Han.

Jag bor på funderingar och hörde plötsligt svar på funderingarna.

Jag undrade om man kissade i himlen, och fick som svar att vi inte har något mellan benen i himlen.

Jag undrade en annan gång om evolutionen och GUD svarade mig med en fråga tillbaka.

"Om nu människor finns och apor finns idag, vart finns alla dom varelser där emellan då?"

Jag vet om en liten pojke vars föräldrar är öppna om andliga saker med sin son,
han känner till dom sakerna och ser änglar, Yeshua och hör dom tala.
Men det finns gånger då Yeshua och änglar visar sig för barn utan kristna föräldrar.
Som i akianes fall. Kolla upp henne på nätet.

En ateist moder berättade när hon och hennes barn höll på att drunkna i en olycka,
att barnet såg saker i anden som hon aldrig berättat om att vissa tror på.
Barnet omkom, men modern blev troende efter den stunden.


Barn behöver få veta om dessa saker
så att de framförallt kan lära känna pappaGUD.
Så att barn kan njuta av Hans närvaro.
så att de vet att de aldrig är ensamma
så att de vet att det finns en mål och mening med deras liv
så att de vet att de är älskade
så att de lär känna den Helige Ande som vill sammarbeta med dom från barnsben.
Så att de lär sig förstå varifrån det onda som sker på jorden härstammar och övervinna det.


GUD kan stoppa sjukdomar, och död, krig och olyckor!
Tillsammans med GUD blir livet som det är menat att vara,
ett liv som är spännande och tillfredsställande.

Vill du uppfostra ditt barn till den GUD skapat denne till att vara,
eller ska du följa normen och se hur depression och självmord ökar utan nå lösning.

Jag känner att jag har så otroligt mycket mer att säga egentligen.
Vi behöver veta om våra ords makt och hur man prövar andar.
Vi behöver alltid ligga steget före för att kunna lära våra barn om dessa saker.
Men de föräldrar och vuxna som läser GUDS HELIGA ORD,
ber jag GUD uppenbara dessa saker för.

Vi uppfostrar inte vilka barn som helst, vi uppfostrar barn in i en värld som bara blir mörkare och mörkare. Vi uppfostrar barn som ligger steget före och har kontakt med GUD vår FADER och samarbetar med änglar som är kallade att tjäna oss.

Detta utan att vara rädda och komma under mörkret.
Utan vinna andra, rädda andra in i det ljuset.
In i ett lyckligt liv full med kärlek närvaro och spänning.




















Gud ta detta inlägg, fyll den med din ande,
uppenbara och tala till varje läsare genom den, varför förälder.
Jag ber att detta inlägga ska öppna upp en nöd och en passion för föräldrar att låta sina barn börja få utvecklas på den andliga nivån,
och att de föräldrar som inte tror ska få en besvärande nyfikenhet som resulterar i att de börjar undra om du GUD finns och att de får möta dig och ta emot frälsningen.

Tack Fader för detta inlägg. Inspirera mig att skriva om det som Du vill att jag ska skriva om,
och på det sättet som Du vill jag ska skriva.
I Yeshuas namn.



Massa värme och kärlek.
Vi ska tillsammans besegra det onda med GUDS kärlek.

// Johanna

1 kommentar: