lördag 8 september 2018

INFÖR VALET 2018: PappaGUD har visat mig något fantastiskt om muslimer



Hej alla underbara medmänniskor!
PappaGUD visade mig en natt om Hans hjärta till muslimer.

Han talade om att Han gett muslimerna de mest heliga bästa platserna,
där har vi bland annat tempelberget och golgata.

Han berättade för mig att orsaken till att Han gett dom dessa platser är för att Han vill ha dom närmare sig, för Han lyssnar på deras böner och längtar och väntar på att få höra en bön från ett uppriktigt hjärta som vill lära känna den ende sanne GUDEN.

muslimer har en speciell plats i pappaGUDs hjärta.

Jag var i ett samtal med en muslim en gång, där vi pratade om GUD tillsammans,
vi argumenterade mot varandras åsikter och kom inge vart.
Så inspirerade Guds Ande mig, att istället för att prata om GUD med honom,
skulle jag prata med GUD om honom.

Jag frågade honom om jag fick be för honom, välsigna honom.
Och det fick jag.

Jag bad ut det Guds Ande lade på mitt hjärta, och den här mannen fick uppleva GUDS Ande, Guds kärlek och förstod att kristnas GUD är den rätte.
Han skaffade sig en bibel och var väldigt uppmuntrad efteråt.

Här är 5 berörande filmer om 5 olika muslimer som fick möta GUD
http://morethandreams.org/

Mycket sevärda!

Jag var i Eskilstuna ett tag i somras, det är verkligen fullt av invandrare i den staden.
Det är en explosionsartad förändring från sedan jag var ett barn och bodde där.

Befann mig i Årby, där man ser ytterst få svenskar när man går.
Då talade GUD till mig om muslimerna där.

De är personer som lämnat sina länder på grund utav problem och de ser att svenskarna har de bra,
de är villiga att få del av allt svenskarna har, de är t.o.m redo att byta GUD.

Det var pappaGUDS hälsning.
Jag blev väldigt glad och uppmuntrad av att få veta vad som rör sig innerst inne i deras hjärtan.
Vi måste verkligen se till att ta vara på det, bett GUD sända evagelister, vänner till dom.

Men nu kommer vi till något pappaGUD inte tycker om och de är att Sverige släpper in människor utan att sålla, och in kommer personer som är rent av farliga för oss och landet.
Radikala muslimer som vill ta över, vill komma och döda och terrorisera oss, gladerligen!

Vi har frågat pappa GUD vem man ska rösta på och Han har svarat SD.
Vi frågade varför.

Han svarade att "Skulle jag släppa in alla människor in i himlen skulle himlen bli likadan som jorden, ni ska inte släppa in vem som helst i era hem och ert land"


Jag är inte emot muslimer, jag är inte rasist.
Men nu måste en tydlig gräns sättas för att få ett beskydd över vårt land.

Annars kommer fruktansvärda saker börja ske i Sverige,
det har redan skett, men kommer att öka explosionsartat.




Herre vi ber om din nåd gällande kommande val,
att SD ska komma i maktställning, om det är Din vilja.
Och att du genom dom ska upprätta ett beskydd över landet från farliga människor,
stoppa satans plan att förstöra Sverige.
Ber också att de också ska upprätta de andra områden där landet har problem,
med vård, skola, poliser, äldres pension och annat.
Och att allt som fienden lyckats annulera gällande kristendom i skola m.m
ska upprättas, och BIBELN ska få komma i centrum,
då Sverige ursprungligen är ett kristet land.
Och SD vill få fram det svenska.
Att de lagar som annulerats som är bibliska ska återställas.
Vi ber om detta mirakel.

Vi ber om 4 välsignade år med det partiet du väljer.
I Yeshuas namn. Amen.

Var med mig i denna bön!

...och börja läs bibeln min vän, ordentligt! Inte bara några verser här och där.
Börja läs bibelläsningsplan där du går igenom bibeln på ett år.
Det är nödvändigt i en tid som denna.



Massa kärlek / syster Johanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar