tisdag 17 maj 2016

Andlig-Krigföring med hjälp av proklamationer


Hej!
Idag har vi sätt på film från Youtube, Indiscribable 2013.

Den var helt ok, men den är inte en utav mina favoriter.

Rekommenderar hellre "mashinegun preacher" och "Ragamuffin" som vi såg några dagar sedan.
Båda är inspirerade från verkligheten och har med Gud att göra.

Vi har börjat en ny diet, men berättar om den senare ifall den funkar.  :)

Har lyssnat på ett utav mina absoluta favoriters undervisning, Kat Kerr.
Första gångerna jag hörde henne grät jag i princip bara, hennes berättelsen från himlen och om PappaGud och denna tid är extremt uppmuntrande!

GUD har berättat till henne att Han valt Donald Trump till att bli nästa president i USA och att Han skapat Honom för att vara en president.
Han kommer lägga saker och ting till rätta och upprätta landet, Trump kommer att bli frälst.
Han är absolut inte perfekt men kommer att samarbeta med personer som kommer komplettera honom i de saker han behöver.

Jag har ringt syokonsulenten, planerar att börja studera efter jobbet.
PappaGUD har nämligen visat mig vad Han skapat mig till att göra... mer om det senare!

Vi avslutade dagen med att be till messiansk musik, Barry and Batanya Segal, som spelar sådan musik som för en i Anden och är perfekt att be till!

Dessa böcker använder vi som hjälp för att proklamera ut saker i Andevärlden som gör skillnad!




En mäktig bönekämpe av Elizabeth Alves
Prayers that rout demons av John Echardt


Det händer massa saker medans vi proklamerar saker
GUD värdesätter vår fria vilja till den grad, att om vi inte uttalar att vi vill bli fria,
att vi vill ta emot någon gåva från GUD
så blir det inte så.




Massa kärlek <3 <3 <3 glöm inte att GUD är nära! / Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar