onsdag 18 maj 2016

Livet ur flera perspektiv

Tillbaka på jobbet, efter 3 veckors semester.
Tog semester fast sommaren inte börjat, för jag verkligen behövde det.

Bad pappaGUD om varmt väder, och det blev rena sommaren!

Var t.o.m på badstranden med lillasyster.

Sista lediga dagen så såg vi på film och åt pizza.
Patrik ville se Left Behind 3, World at War (2005)

Det är alltid spännande att se människors skildringar  av bibeln
eftersom vi är skapade olika så ser vi olika saker när vi tittar och studerar samma sak.
Att höra saker ur en annan människas perspektiv gör GUD ännu större!

Så är det också när vi som personer utvecklas och förändras med tiden,
det jag markerat i bibeln för flera år sedan är inte samma som jag markerar idag.

(Tre olika träd tillsammans):



Är full-laddad efter semestern och är så glad och tacksam över att ha ett jobb!

Skaffade twitter bara för att kunna följa Donald Trump och alla hans motståndare.
I Oktober i år kommer han att bli president och det kommer att påverka hela vår jord.
Eaglefamily heter jag där.

Vi gjorde vår första låt med melodi och text tillsammans igår, jag och Patrik,
vi ska öva på den lite till så kan jag lägga ut den här sedan.

Idag efter jobbet mötte jag upp älskling, vi tog en slumpmässigt utvald buss bara för att se oss omkring i vackra staden!
Vi hamnade vid slussen, nordiska museet hade gratis inträde, sen gick vi utmed hamnen och åt vid t-centralen.

                               Min:
                               
                                Patriks:

Nu hem och sova. Roligt att du läste!

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar